Білім берудің қазіргі заман талабы - шығармашылықпен жұмыc жасайтын, бәcекеге қабілетті, құзіретті тұлға тәрбиелеу. Жаңартылған білім беру мазмұнын туралы ағымдағы жылдың 13 қазанда Көкшетау қаласындағы КММ «Құрылыс-техникалық» колледжінде облыстық семинар өтті. Семинарға белсенді қатысқандар ол: 5,7 сыныптарда беретін орыс тілі пән мұғалімдер, жергілікті әкімшілік, ғылыми-практикалық орталықтың «Оқулық» директордың орынбасары Дүйсебек Әділхан Төлегенұлы, Назарбаев Зияткерлік мектебінің директоры : Уразбекова З.т.б. Жаңартылған білім беру мазмұнын 5,7 сыныптардан орыс тілінен беретін пән мұғалімдерді жиналған мақсаты: көптеген оқулық бойынша сұрақтар туындады.
Оқыту - мұғалімдердің оқушыларға жасаған сыйы емес, бұл құзіреттіліктер білім алу үшін оқушылардың өздері де оқу үдерісіне белсенді қатысуын талап етеді. Мұғалімдер, өз кезегінде, өзінің сабақ беруіне емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударуы тиіс. Осы мақсатта мұғалім оқыту ортасын құру керек. Осыған байланысты оқушылар арасында өзара түсіністік және ұжымдық қарым-қатынасты орнатып, оқушылардың сенімсіздіктерін жойып, мүмкіндіктерін арттыруға жол ашатын критериалды бағалау болып табылады.
Критерийлер - оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі.
Критериалдық бағалау - бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, білім процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі критериялармен оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген процесс. Егер балаға оның белгілі бір деңгейге жеткендігін айтса, онда бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуге көмектеспейді; бұл ретте егер баламен бірге оның жұмысында мұндай бағалауға не әкелгенін және бағалау өлшемдерін түсіндіруге талдау жасаса, онда бұл балаға өзінің нәтижесін жақсарту үшін кейін не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік береді.
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:
Критериалды бағалаудың міндеттері:
Практикалық маңызы
Критериалды бағалаудың маңызы:
Мұғалімдер үшін:
Оқушылар үшін:
Ата-аналар үшін: