"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №7 жалпы орта білім беретін мектебі"  КММ
КГУ “Общеобразовательная школа №7 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области”

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Критериалды бағалау:

12.10.2017

Бойы кезеңінің міндетті орта білімді, мұғалімдер үнемі бағалау жүргізеді және оқушылардың үлгерімін сыныпта. Бағалау негізінде өтеді шкаласының 1-ден 5 балл. Бұл ретте жоқ сараланған критерийлерін бағалау үшін және оқыту нәтижелерін салыстыру әр түрлі пәндер бойынша, олар түсіндіруге болады, оқушыларға және олардың ата-аналарына. Мұғалімдер, әдетте, присуждают бағалау негізінде салыстыру

күннен жоғары, орташа және төмен деңгейлері оқушылардың білімін сыныпта; бұл ретте, жоқ кепілдік екі оқушы алған бірдей баға әртүрлі мұғалімдер әртүрлі мектептерде көрсетеді бірдей білім деңгейі. Бағалау

нәтижелері мүмкін емес негізделген түрде қолданыла мақсатында салыстыру үлгерім оқушылардың үлгеріміне оқушы басқа мектептен, не жалпыұлттық күтілетін деңгейі оқушылардың үлгерімін белгілі бір класс. Бағалау нәтижелері, сондай-ақ негізделген түрде қолданыла анықтау мақсатында игерді ме, оқушы барлық қажетті білім мен дағды келесі сынып оқушысы. Сондай-ақ, осы бөлу бағалау оқушылардың білім болып табылады қалыпты бөлуге қабілеттерін, анықтауға көмектеседі, оқушылардың ең көп оқуында. Жоғарыда сипатталған кемшіліктерді еңсеруге болады көмегімен пайдалану "бағалау критерийлерінің негізінде". Әдістері бағалау критерийлерінің негізінде қазірдің өзінде енгізілген және Қазақстан аумағында әрекет жетекші жекеменшік мектептерде Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі, сондай-ақ осы оқу жылынан бастап 1-сыныптарда жалпы білім беретін мектеп. Мазмұны критериалды бағалау жүйесін регламенттеледі нұсқаулық-әдістемелік құжаттар. Критериалды бағалау – бұл үдеріс, салыстыруға негізделген оқушылардың оқу жетістіктерін анық айқындалған, ұжымдық выработанными, алдын-ала белгілі білім беру процесінің барлық қатысушыларына (оқушылар, мектеп әкімшілігі, ата-аналарына, заңды өкілдеріне және т. б.) өлшемдеріне, тиісті мақсаттары мен мазмұнына ықпал ететін білім қалыптастыру оқушының оқу-танымдық құзыреттілігі. Мағынасы критериалды бағалау жасалады емес, бас тарту белгілері. Критериалды бағалау оқушыға өзінің оқу қызметін жоспарлауға, мақсаттарды, міндеттерді, оларға жету жолдарын, өз еңбегінің нәтижесін бағалауға. Критериалды бағалау сәйкес жүзеге асырылады мынадай қағидаттар: Өзара байланысты оқыту және бағалау. Бағалау ажырамас бөлігі болып табылады оқыту және тікелей байланысты мақсаттары оқу бағдарламасы мен күтілетін нәтижелері. Объективтілігі, дұрыстығы және валидтілік. Бағалау береді дәл және сенімді ақпарат. Бар сенім пайдаланылатын өлшемдер және аспаптар бағалайды оқыту мақсаттарына қол жеткізу және күтілетін нәтижелер. Айқындығы және қол жетімділігі. Бағалау ұсынады түсінікті және айқын ақпаратты арттырады, қызығушылық пен жауапкершілік білім беру процесінің барлық қатысушыларының. Үздіксіздігі. Бағалауболып табылады үздіксіз процесс, мүмкіндік беретін уақтылы және жүйелі түрде қадағалап прогресс жетістіктерін. Бағыттылығын. Бағалау нәтижелері бастама жасайды және анықтайды бағыт

білім беру жүйесін дамыту, мектеп, мұғалімдер мен білім алушылардың. Үшін деректер жинау мен үлгерімі туралы прогресс оқытуда оқу жылы ішінде екі түрі жүзеге асырылады бағалау: формативті бағалау мен

суммативті бағалау . Суммативті бағалау, өз кезегінде, қамтиды рәсімдері бағалау үшін бөлім/тура тақырыбы, тоқсан, жыл және деңгейі-орта білім. Формативті бағалау процесінің ажырамас бөлігі болып

табылады оқыту және ұдайы жүргізіледі мұғалімі ішінде тоқсан. Формативті бағалау қамтамасыз етеді үздіксіз кері байланыс арасындағы білім алушы мен мұғалім-сыз балл қою және бағалау. Кезінде формативном бағалауда білім алушы қателесуге құқығы бар және оны түзету. Бұл анықтауға мүмкіндік береді мүмкіндіктері оқушыны анықтау қиындық, көмектесу жеткізуде жақсы нәтижелер, дер кезінде түзетуге оқу процесі. Суммативті бағалау жүргізіледі ұсыну үшін мұғалімдерге, оқушыларға және ата-аналарға ақпарат прогресс туралы білім алушылардың аяқталғаннан кейін бөлімдер/өтпелі тақырыптарды оқу бағдарламаларының және белгілі бір оқу кезеңіндегі (тоқсан/семестр, оқу жылы, деңгейі орта білім беру) қойылған балл және бағалау. Бұл анықтауға мүмкіндік береді және тіркеуге деңгейі оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру, белгілі бір кезең үшін. Нәтижелері формативті және жиынтық бағалауды пайдаланылады мұғалімдер үшін оқу үдерісін жоспарлау, рефлексия жақсарту және өз тәжірибесін оқыту.

Критериалды бағалау:

Мұғалімдерге

1. Өлшемдер әзірлеу ықпал ететін сапалы нәтиже алуға бағытталған;

2. Болуы жедел ақпаратты талдау үшін және жоспарлау өз қызметін;

3. Оқыту сапасын жақсартуға;

4. Оқыту траекториясын құруға, әрбір білім алушының ескере отырып, оның жеке қабілеттері мен ерекшеліктерін;

5. Түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануға бағалау;

6. Ұсыныстар мазмұнын жетілдіру бойынша нормативтік және әдістемелік құжаттар.

Білім алушыларға

1. Пайдалануға алуан стильдегі оқыту түрлері ойлау қызметі мен қабілетін білдіру үшін өз түсіну;

2. Білу және түсіну критерийлері бағалау үшін өз нәтижелерін болжау және түсіну;табыс

3. Қатысуға бағалап, рефлексияға өзінің және өз құрдастарының жетістіктерін;

4. Шешу үшін өз білімдерін қолдануға, нақты міндеттерді, түрлі көзқарастарды білдіруге тұрғысынан, сыни тұрғыдан ойлау.

Ата-аналарға

1. Деңгейі туралы обьективті дәлелдер алуға оқыту балаңызды;

2. Прогресін қадағалауға баланы оқытудағы;

3. Оқушыға қолдау көрсетуге;оқыту процесінде

4. Кері байланыс орнатуға мұғалімдермен және мектеп әкімшілігімен;

5. Сенімді және мүмкін тыныш үшін жайлылығы баланың сыныпта және мектепте.

Просмотров: 436


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст