"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №7 жалпы орта білім беретін мектебі"  КММ
КГУ “Общеобразовательная школа №7 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области”

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі Буккроссинг (кітап айналымы)

12.03.2021

Буккроссинг дегеніміз не? Буккроссинг-бұл бүкіл әлемдегі кітаптар циклы. Идея-американдық интернет-технология маманы Рон Хорнбекерге тиесілі.

Буккроссинг өткізу үшін мектеп дәлізінің екінші қабатында кітап сөрелері, стеллаждар орнатылды.Мектеп сайтында хабарландыру берілді,онда мектеп кітапханасы барлық оқу әуесқойларын оқушылар арасындағы кітап алмасудың қызықты акциясына қатысуға шақырды.Балалар буккроссинг процесіне қатысып "оқы – басқаға бер"қағидатына негізделген қарапайым әрекеттен тұратынын білді. Басқалармен бөлісуге болатын кітаптарды кітапханаға әкелуге болады, осылайша ол жаңа оқырмандарды тауып, қызықты саяхат жасай бастайды. Кітаптар сөрелерде емес, оқылуы керек! Мектеп оқушылары кітапханаға әкелген кітаптарға "Буккроссинг" жапсырмасы жапсырылды, осылайша кітаптың өзі қайдан келгені, оны мектептегі кітап алмасу, кітап айналымы үшін кім бергені туралы ақпарат беріліп,кітаптар сөреге қойылды.

         Біздің буккроссинг сөрелеріміз үнемі танымал. Жобаға көптеген оқушылар қатысты.Олар кітаптарды қарап, өздерінің кітаптармен алмасты. Кітаптарға жапсырылған жапсырмалардан біз бұл шынымен де кітап айналымы екенін көрдік-көптеген кітаптар бізге бірнеше рет оралды.Барлық кітаптар өз оқырмандарын тапты.Бұл кітаптардың өмірі жалғасуда. Ал біз, осы жобаны ұйымдастырушылар, өз кезегінде, оқушыларға кітаптар ғана емес, жақсы көңіл-күй сыйлаймыз! Мектептегі буккроссинг көптеген адамдарға жаңа авторлар, жаңа шығармалар туралы білуге көмектесіп,ой-өрісін кеңейтуде. Өйткені, балалар үйге жаңа кітаптарды алып кетті,жаңа кітаптармен танысып,кітаппен  жақсы дос бола білді.

                                                                      Дайындаған :  Акпаева Ж.К.

Просмотров: 484


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст